poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Pasta kanapkowa z tuńczyka

Tuńczykowa pasta kanapkowa jest idealna na śniadanie. Jest to kolejny sposób na czyszczenie lodówki: został mi kawałeczek białego sera, puszka tuńczyka zawsze czeka w pogotowiu - np. na awaryjną sałatkę w biegu, do tego resztka posiekanego szczypiorku, który do jutra zrobiłby się zwiędły lub wysuszony.



SKŁADNIKI:
- 1 puszka tuńczyka w sosie własnym
- pół kostki sera białego (125g)
- pół pęczka cienkiego szczypiorku
- sól i świeżo zmielony pieprz



PRZYGOTOWANIE:
Ser rozdusić widelcem w miseczce, dodajemy odsączonego tuńczyka i poszatkowany drobno szczypiorek, doprawiamy solą i pieprzem - i gotowe:)


Tylna ścianka

4 komentarze:

  1. chyba muszę sobie takie śniadanko przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna mata bambusowa. Kurczę, ja też się pisze na takie śniadanie, kanapka do szkoły ze zdrowym tuńczykiem. Koniecznie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    http://dream-about-muffins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Często robię takie pasty, bardzo je lubię. Masz świetne matki, ja zazwyczaj kupuję jednokolorowe a potem żałuję, że mam tak monotematycznie w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i smaczna pasta :) No i bajeczna mata. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za uwagi i komentarze:D

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...