wtorek, 22 lutego 2011

Zupa serowa

Wydawało mi się, że zupa z serków topionych nie oddaje tego wspaniałego serowego smaku, który tak uwielbiam - a jednak! Proste i smaczne, takie przepisy lubię najbardziej:)


SKŁADNIKI:
- pół litra bulionu (ja użyłam kostki rosołowej)
- 150ml mleka
- duży serek topiony śmietankowy (ja dodałam jeszcze kawałek serka z szynką)
- sól, pieprz, warzylion, ziarenka smaku
- posiekana natka pietruszki

PRZYGOTOWANIE:
1.  Zagotować bulion (tudzież wodę z kostką rosołową), dolać mleko i wrzucić serki
2. Doprawić jak to lubi.
3. Gdy serek się rozpuści, przelać na talerzyki i posypać natka pietruszki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za uwagi i komentarze:D

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...